Wikia

Polski Hip-Hop Wiki

Słoń

Dyskusja0
145stron na
tej wiki
Słoń
Słoń
Imię i nazwisko Wojciech Zawadzki
Inne pseudonimy Liryczny Sadysta, Mocne Ogniwo, Otis Driftwood
Miejsce urodzenia 27 listopada 1983
Zawód raper
Powiązania Shellerini, Mikser
Wytwórnie płytowe Unhuman
Przynależność do zespołów
WSRH

Słoń, właściwie Wojciech Zawadzki - (ur. 27 listopada 1983), znany również jako Liryczny Sadysta, Mocne Ogniwo i Otis Driftwood – polski raper. Wojciech Zawadzki działalność artystyczną rozpoczął w pierwszej dekadzie XXI w., jednakże pierwsze próby rapowania podejmował już okresie szkolnym. W 2008 roku wraz z Shellerinim utworzył projekt WSRH. Duet zarejestrował wkrótce potem kolejno wydawnictwa Mistrz tu jest remix (feat. Kobra/Fataem) (2008), Wyższa szkoła robienia hałasu (2008) i Unhuman Mixtape (2009). W 2009 roku ukazał się debiut solowy Słonia zatytułowany Chore melodie. Materiał utrzymany, w ówcześnie mało popularnej na krajowym rynku stylistyce horrorcore'u przysporzył raperowi popularności w podziemiu artystycznym.

Następnie w duecie z producentem muzycznym Mikserem Słoń nagrał materiał pt. Demonologia (2010), który stanowił stylistyczną kontynuację debiutu rapera. Na nagranej z udziałem licznych gości płycie wystąpił m.in. wokalista zespołu Turbo – Tomasz Struszczyk. W 2012 roku do powszechnej sprzedaży trafiła pierwsza produkcja WSRH pt. Szkoła wyrzutków. Wydawnictwo odniosło sukces fonograficzny plasując się na 5. miejscu zestawienia najpopularniejszych płyt w kraju (OLiS). Rok później ukazał się drugi album Słonia zarejestrowany z Mikserem zatytułowany Demonologia 2. Trzypłytowe wydawnictwo zadebiutowało na 2. miejscu zestawienia OLiS.

AlbumyEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki