FANDOM

DNA
DNA
Imię i nazwisko Daniel Trusz
Data urodzenia 18 lutego 1983
Miejsce urodzenia Przemyśl
Zawód producent muzyczny
Aktywność od 1998
Powiązania Pih, Chada, Borixon, Peja, Kaczor, Żurom, Kajman, Kobra, Sheller, Hukos, Rudy MRW, Endefis, WDK
Wytwórnie płytowe My Music
Przynależność do zespołów
DNA & GAL
MySpace Profil na MySpace

DNA, właściwie Daniel Trusz (ur. 18 lutego 1983 w Przemyślu) – polski producent muzyczny. Współtwórca duetu DNA & GAL w latach 2003-2006. Zajmuje się produkcją utworów na albumach czołowych polskich raperów.

Historia Edytuj

Pierwsze bity Trusza powstawały na bardzo słabym sprzęcie. Wtedy zaczął mu pomagać Waldemar "WDK" Dańczak. Początkowo tworzył on bity wyłącznie dla siebie. Po poznaniu rapera GAL-a, DNA zaczął produkcję utworów na jego demo. W ostatecznej wersji na płycie pozostały dwa tracki jego produkcji.

Na początku DNA pracował w studiu Dańczaka, lecz z czasem zakupił własny sprzęt, m.in. mikrofon, profesjonalną kartę dźwiękową, mikser, gramofon i słuchawki. Dzięki temu mógł rozpocząć prace nad pierwszą płytą z GAL-em, który został zatytułowany Prolog. Krążek ten wydali w 2003. Była to zapowiedź albumu Atak wydanego rok później także z GAL-em.

Od momentu wydania płyty DNA zaczął współpracować ze znanymi polskimi raperami tamtych czasów, czyli z Owalem, Eldo, Kaczym i Mezem czy Nowatorem. Duet DNA & GAL został zaproszony na poznański festiwal "Hip Hop New Yorker". Występ ten zaowocował nowymi kontaktami i zaproszeniem od wytwórni MyMusic do nagrania i wydania przez nią kolejnej wspólnej płyty. Stało się to w 2006 roku, a krążek został zatytułowany Niewidzialni. Jeszcze przed jego premierą, muzycy zostali zaproszeni na TOPtrendy, gdzie zajęli 3. miejsce. Po wydaniu albumu DNA zakończył współpracę z GAL-em.

Obecnie producent planuje wydać solowy krążek, na którym znajdą się najbardziej znani polscy raperzy.

Dyskografia Edytuj

Rok Tytuł Wytwórnia płytowa
z GAL-em
2003 Prolog brak (nielegal)
2004 Atak
2006 Niewidzialni My Music

Więcej z Fandomu

Losowa wiki